lördag 29 juli 2006

Vad är grejen med Tomas Ledin? Del 3


Tredje gången jag undrar vad grejen är med stackars Tomas! Han skapar nästan lika mycket frågor som Robert Wells (jag ska ge mig in i undrandet om detta rockande fenomen efter semestern, Wells kräver en egen Vad är grejen?-vecka, minst!)

Men vad är grejen med att Tomas Ledin försöker få det att se ut som om han fyllt Ullevi på sitt senaste omslag (till den rockiga skivan Plektrum)?! ...för det har han väl i jesu kristi namn INTE gjort?

Tydligt att det är Ullevis karaktäristiska vågformade tak som det ska se ut som... Svagt, Tomas. Det är bara Gyllene Tider som lyckas med den bedriften av våra svenska sommarrockare!


Tipstack till Olof

9 Comments:

Blogger Blancaflor said...

Vad är grejen med att skivan ser ut som U2:s Rattle and Hum?

måndag, 31 juli, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vad är grejen med att du har semester och jag sitter på jobbet och inte kan läsa en ny vad är grejen varje dag??

onsdag, 02 augusti, 2006  
Blogger SixesAndSevens said...

vad är grejen med att du måste avhandla Tomas Ledin tre (3!) gånger??! :)

torsdag, 03 augusti, 2006  
Blogger Emanuel said...

magnus: jag vet. bloggsemester suger.
sixandsevens: jag vet. det är illa. ingen mer jag lovar.

söndag, 06 augusti, 2006  
Blogger Blancaflor said...

Vad är grejen med att alla andra far en personlig kommentar ifran "the man himself" utom jag?

måndag, 07 augusti, 2006  
Blogger TAC-2 said...

Vad är grejen med att ingen verkar fatta att Ledin är Guds otyg? (jag kan inte skriva Satans då jag gillar denne mer än Gud)

Ledin borde låsas in och nyckeln kastas bort...eller ja ta bort han från musiken iaf.

måndag, 07 augusti, 2006  
Blogger Tyskfan said...

blancaflor... han är inte klok. Ren och skär sexism.
För övrigt kan jag svara på ditt inlägg, dock... om det duger som tröst...
Ordet du letar efter är: SERIOSITET.
Art Directorn (eller Tomas själv kanske...?) tror nog att det går att nå såna som du, genom att ladda sveriges största svenne-artist genom att ge honom lite creddig U2-design... typ: "Jasså... ni tror att Tomas BARA är sommaräckliga låtar? Hahahaha... ja ta en titt på den HÄR designen då... ser ni väl själva att killen gör creddig musik á la U2... hahahaha... köp själva och se, vettja!"

tisdag, 08 augusti, 2006  
Blogger Blancaflor said...

Tack Tyskfan för att du rätade ut fragetecknet (jag är förresten säker pa att T.L. har en massa asikter om konvolutet).

tisdag, 08 augusti, 2006  
Blogger Emanuel said...

Blanca: sorry. Du har alldeles rätt. U2-omslag så det bara skriker om det!

onsdag, 09 augusti, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home